Bloggen trasig?

Precis som alla andra bloggare var det nåt lurt med min blogg under gårdagen. Därför finns de fortfarande inga bilder från i lördags. En annan anleding är att min kamerasladd fortfarande ligger uppe på vinden....
Igår gjorde jag Ikanohuset osäkert tillsammans med Jenny, Sigge o Ludvig. Vi var där ifrån 10-16 o jag tror vi var inne i 4 affärer sammanlagt. Haha, det går inte fort när man har barn. Eller jag tror aldrig det gått fort för Jenny, men nu går det ännu saktare. Jag handalde bara på IKEA o bara till mig själv. Det blev två karaffer, två glsflaskor, lååånga ljus och 6 dupa tallrikar o 6 assietter  från fyndet. Kul med nytt!

Vi kom hem vid 5-tiden och då var det bara att fixa lite här hemma o sen bege mig till föräldramöte. Jag var lite smånervös men det gick jättebra o de allra flesta föräldrarna var possitiva. Det fanns vissa som hade alla taggar utåt pga. dåliga beslut från kommunen som vi ej kan påverka. Men vi försökte stryka dem medhårs och ska göra det bästa av situationen. Vid halv 9 var jag hemma igen o efter ca. 30 min kom Jonas som hade jobbat över för att ta igen den tid han var sjuk förra veckan. Han jobbade från 6-8 igår, 14 timmar!! Inte nog med det, han ska göra samma sak idag.... men det är självvalt så han får skylla sig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback