Ännu är det lugnt

Okej ca. 1 h o 40 min kvar. Finns endel att göra härhemma men jag tar det lugnt! Jag har det under kontroll men vill gärna få stressa lite mot slutet för att det ska kännas bra. Jag har inte riktigt bestämt vad jag ska ha på mig ännu, men det löser sig nog oxå de där sista 20 minuterna då man minns allt annat man glömt.

Nyss var hyresvärden här o lämnade en korg med ost o kex, den var inte dåligt proppad heller. Mestadels såg det ut att vara mögelostar av varierande sort så de får vi niog tyvärr lämna till mamma o pappa då varken Jonas eller jag äter dem. Det är roligt att få en sådan grej efter allt strul vi haft senaste tiden. Kändes surt bara att man inte hade något att ge tillbaka, men det kanske inte är meningen?
Hmm, måste nog gå ut o provsmaka lite på den där korgen nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback