Winnerbäck

Sitter o spelar Kung på datorn och lyssnar på en massa bra Lars Winnerbäck. Gillar faktiskt  hans demolåtar bäst, de känns mest Winnerbäck för mig. Nu är jag ju varken ett jättestort faan eller någon kunnig människa när det handlar om Lars Winnerbäck, men en åsikt o en smak har man ju alltid. Bäst gillar jag förstås Kom änglar och Du får mig, men Mer än vad jag har och Balladen om pippi o alla är väldigt bra med. Påminner om den gamla goda tiden då jag umgick med Helena, Helena är världens största Lars-fan. Vi lyssnade på hans demon hela somaren 2000.. (rätt nu??..haha) världens roligaste o bästa sommar... ljuva minnen!

Kommentarer
Postat av: Helena

Ja nu blev det rätt =D

2006-08-31 @ 08:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback