uschan buschan lej

Sitter nu o gör en komplettering som jag dragits med sen början på året. Det märks tydligt att man inte rikigt är inne i det språk som används på utbildningen. Men kan ju inte pecis skriva som man gör här... det vore ju alldeles för enkelt..hihi! Var iaf tvungen att läsa om en av de tråkigaste o krångligaste böckerna vi haft på utbildningen, inte en enda mening kan vara skriven så att man fattar den. En ordbok skulle komma väl till användning. Sitter o ordbajsar lite o hoppas att jag förstått något av boken... attans att jag inte bara kunde vart frisk på seminariet så jag sluppit denna skiten. Det är ju såååå mycket enklare att prata om en bok som man inte fattat än att skriva om den. Pratar man bara tillräckligt  fort o mycket så är det ju ingen som förstår att man inte har nån koll...hahaha!! Måste ordbajsa vidare nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback