Tjejfest

I lödags var det tjejfest här hemma. Tyvärr slutade det med att bara två, Alle o Anna, av de fyra bjudna kunde komma, men det gjorde inget för vi hade kul ändå. Vi lagade mat, potatis i ugn o foliebakad vitlökslax, pratade, skojjade, lekte med godis o hade allmänt roligt. Jag kläckte min sedan länge hemliga idée om att göra en "gril next door"-kalender o Anna o Alle nappade direkt. Nu ska vi bli kända o tjäna pengar!! Här nedan ser ni de första bilderna, Alle leker Olinda o Anna spelar hard to get...något bättre bilder förväntar jag mig dock i framtiden...haha. Tyvärr är bilderna lite suddiga, min kamera är inte så glad när det är mörkt eller när folk rör på sig.

91765-144
Alle

91765-145
Anna


91765-146
Jag

91765-147
Alle med godis under läppen vid köksbänken, en mörk kopia av Olinda

91765-148
Anna med en fisk i näsan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback