Städa

Det blev städning av idag iaf. Någon gång måste man ju tyvärr prioritera hemmet o strunta i hur fint väder det är ute. Jag tvättade sofföverdragen, damsög, diskade o bäddade resten ska jag göra imorgon. Det är faktiskt väldigt bra att ha gäster hemma för då måste man städa o göra fint. Jag är en sådan människa som inte klarar av att det är dant när jag har gäster, men när bara Jonas o jag går o skrotar kan det gott få ligga några dammtussar i hörnen. När jag har gäster ska allt dock vara perfekt.

När Jonas kom hem från jobbet så åkte vi o storhandlade för första gången på en månad eller mer, vi har ju bara lagat två mål mat under hela semestern så här har inte gått åt särskilt mycket. Efter handlingen åkte vi till Öjebro o tog ett dopp i svartån, märkligt nog så kändes det som om det var ungefär lika varmt i svartån som det var i vättern igår. Undra om det kan stämma??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback