Shopping o bad

Gårdagen bjöd på mycket skoj iaf. Vid 10-tiden ringde Helena W mig o frågade om jag ville hänga på till moilia o fika, det visade sig att hon hade tagit körkort i måndags o hade tillomed köpt sig en egen bil. Jag tackade villigt ja och vi for iväg på en lång shoppingrunda. Helena gjorde säkert av med ca. 1000 kr. På mobilia!?!?!!! Det är inte illa pinkat! Vi fikade, handlade en massa kläder på Lidexrean o så gick vi till fabriksbutiken o shoppade tygservetter till våra nya hus. Helena o hennes Dniel har nämligen redan köpt ett hus som de renoverar o Jonas o Jag är ju på gång o ska köpa ett hus. Det är roligt att prata med folk som är i samma sits o som tänker likadant som en själv.

När jag kom hem så ringde pappa o sa att han skulle ner till Ödeshög o köpa färg ha frågade om jag kunde vara standby åt mamma. Då jag hade tänkt åka ner till bynn för at bada med Jenny o resten så frågade jag om inte jag kunde få hänga på honom istället, det funkade bra. Pappa körde mej hem tll Jonas föräldrar o sen åkte Jonas o jag till Stora Lund o där mötte vi Jenny, Olle, Tage o Sixten. Vattnet var verkligen jätteskönt o jag låg nog i i 1 och en halv timme. Jenny o jag tvättade håret o pratade om hus o sånt o killarna gick iväg till någon klippa o badade som valigt.

91765-140
Olle har badat

91765-141
Tage älskar ostbågar

91765-142
Tage o Jonas jobbar på att komma ner i vattnet

91765-143
Halva familjen Ehn-Abrahamsson o Rosenqvist


Funderar faktiskt på om jag ska ta bussen till bynn idag med, sommaren är ju faktiskt snart slut o man måste ta vara på alla sköna dagar som finns kvar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback