Pyssla

Igår fick jag ett sånt himla sug efter att få pyssla lite. Göra lite vackert här hemma. Jag tog en sväng till mamma o pappa o plockade lite i deras trädgård, jag hittade massor av gott o vackert. De hade tomater, äpplen, plommon, rönnbär, klematis, hösteternell, några vackra blad och en gul blomma jag inte kan namnet på. Utav detta (inte tomaterna o plommonen förståss) gjorde jag ett blomsterarrangemang att ställa på vårt vardagsrumsbord. Ett litet välkommen-hösten arrangemang. Tyvärr så hade klematisen vissat idag när jag tittade på det, men jag får väl åka o plocka nya!
(min kamera verkar ha fått spatt, igår kunde jag inte ta en endaste bild som inte var suddig, jag måste ha en ny, här handlar det inte om fotografen utan om kameran)


91765-158
Dagens skörd


91765-152


Såhär ser det föresten ut hemma hos mig. Inredningsfreak som jag är måste jag ju visa.
Tyvärr är alla dessa bilder också suddiga....j*vla kamera!!


91765-156
Köket


91765-154
Vardagsrummet


91765-153
Vardagsrummet


91765-157
Hallen


91765-151
Jonas musikhörna

Sovrummet kommer en dag då jag orkat  bädda ordentligt med kuddar o plädar o allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback