Möhippa

Igår var det möhippa för Anna som ska gifta sig på lördag. Då hon bor i Hallstahammar o detta var hennes tredje möhippa så tog vi det ganska lugnt o hade mer en fest för henne. Jag o Sofie åkte hem till Eva vid halv 4-tiden för att planeran lite, vid halv fem åkte vi iväg o hämtade upp några tjejer till o sedan åkte vi hem till Anna för o plocka upp henne. Hon såg måttligt glad ut. Vi började med grillning , lax o kött, det var supergott. Efter det så blev det lite skitsnack o lekar i ungefär 4 timmar, va tiden går fort när man har roligt!! Jag körde så jag drack inget men de andra drack friskt så pratet var ju därefter...haha... Vid tiotiden så åkte vi iväg till Skänninge för att gå till öltältet. Där spelade Christer N´ Petterssons enmassa fina covers. Anna dansade loss o jag tror att hon hade en rätt trevlig kväll. En lugn möhippa som sagt!

91765-97
The bride, Anna
91765-96
Annas blivande svägerska Tessan

91765-98
Jag


91765-104
Suss
(hon är inte svettig, det regnade ute)

91765-103
Carro

91765-102
Sofie

91765-100
Eva och en utspökad Anna


I öltältet träffade jag även mitt gamla tjejgäng från Mantorp. De var snygga som vanligt förståss o det var riktigt roligt att dansa lite med dem. Efter ett tag träffade vi även Ella som var där med sina kompisar o hela gänget var samlat igen. Sedan kom även möhippegänget dit o vi dansade hela natten lång...hrmmm.. eller till kl. 12.30 när bandet sluta spela o jag var sugen på att åka hem.


91765-106
Anna-skolflicka o Alle-porrdrottning

91765-109
Ella-Bella (även klasskamrat med mig på universitetet)

91765-107
Helena och Anna som nyper henne i bröstvårtan

91765-108
Stina med yllemösa i det varma öltältet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback