Magont är aldrig kul

Idag har jag varit "barnvakt" åt Julia, grannbarnet. Mamma Anna började jobba i fredags och plingade på här imorse o frågade om jag kunde låna henne en hundralapp så hon kunde ta med Julia till jobbet på tåget. Jag hade ingen hundralapp löst men erbjöd mig att vara barnvakt istället. Julia tyckte det var helt ok o vi har suttit en hel dag o bara tittat på film. Julia började tvåan i måndags så jag anser inte riktigt att jag kan kalla det barnvakt, men det är någon slags tillsyn iaf. Dagen har varit väldigt behaglig, vi har sett Harry Potter, Nanny McPhee och till sist Kjejsarens nya kläder två, lagat oss lite mat o bara haft det mysigt. Sedan så fixade jag lite i köket så stackars Anna som inte är van vid att jobba slapp fixa sånt när hon kom hem. Kan ju bara tänka mig hur kul det måste vara efter en lång arbetsdag, hoppas verkligen någon gör så för mig sen när det blir dags...haha.


91765-191
Stackars Julia hade ont i magen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback