Kräftskiva

Igår var vi på mini-kräftskiva på omberg. Det var Jonas, jag, Jenny, Olle o Sixten. Jonas o Olle käkade kräftor så det stod härliga till o jag o Jenny åt vitlöksbröd, sallad, svamptoast och knäcke med en massa andra goda ostar. Jag provade några kräftor men jag är ingen stor fantast, Jenny är vegetarian så hon äter inte några djur alls. Efter den utsökta o långa middagen, vi satt nog i två timmar, spelade o lysssnade vi på lite musik sedan så gick killarna iväg till Olles egna musikstudio i uthuset o Jenny o jag fixade lite fika. I musikrummet spelade Sigge trummor o sjöng så det stod härliga till. Vi fikade en sväng o sedan fick killarna vara ifred igen o Jenny o jag gick in o pratade hus istället.



91765-118
Matbordet uppdukat...mmmm, va gott det var


91765-121
Siggekutten och alla de goda ostarna

91765-120
Höggravida Jenny, hon var om möjligt ännu störrre nu, snart är det dax


91765-122
Sigge spelar trummor, pappa Olle håller för huvudet så Sigge inte ska slå honom med trummpinnarna


91765-123
Jonas spelar på Olles rockguitar (iförgrunden Olles egengjorda mickstativ i trä, en storsäljare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback