J*vla skit

Faan vad jag hatar när männsikor inte håller vad de säger. Tills på fredag ska vi läsa fyra kapitel i två böcker, den ena boken fanns att skriva ut via internet och den andra har cathrine i min grupp lyckats låna. Igår lånade hon i sin tur ut den till en tjej i vår grupp o de bestämde att de skulle mailas vid under dagen för att bestämma när o hur hon skulle lämna tillbaka den. Jag o catrhine bestämde då att jag skulle hämta boken idag istället så jag kunde läsa den till imorrn. Jag mailade tjejen precis som de hade bestämt men har inte fått något svar ännu. Jag har skickat ett sms men inget svar. Faan va jag hatar att folk inte kan hålla vad de sagt! Ska man behöva ringa hem till henne nu då, en människa jag knappt känner??
J*vla skit!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback