Jessica o Jonas

Ytterligare en tjej som jag fotat några gånger är Jessica. Jessica o jag har varit kompisar sedan vi var riktigt små, våra föräldrar umgicks mycket och jag var hos dem stortsett hela somrarna. Egentligen så var jag kompis med Jessicas storasyster Pernilla när vi var små, men under årens lopp har det blivit mer att Jessica o jag umgås. Dessa bilders togs på Jessica o hennes fästman (ojojoj) Jonas i början av sommaren, de hade båda pressat rejält o var bruna som pepparkakor. Jonas jobbar som byggare av något slags så hans bränna kom nog rätt naturligt, men Jessica hade nog legat i. Väldigt fina.


91765-813
Jessica

91765-814
Jonas

91765-812


91765-811

Då några av bilderna var mer avklädda vill jag inte visa dem här på Internet! Tog även bilder som inte visar särskilt mycket av Jessica för man vet ju aldrig!

PS. Tänkt om det fortfarande vore sommar...attans...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback