Internet

Nu har det där j*vla bredbandet krånglat igen, från torsdag till lördag kväll  fungerade det inte. Det känns verkligen roligt nu när skolan börjat o vi skickar typ allt via mail. I torsdags var jag iaf inne på IKEA med mina grannbarn, jag passade på att utnyttja dem lite till att köpa några förvarinsboxar som var billiga. I IKEA-häftet stod det at man bara fick köpa två per hushåll så Julia o Linn fick låtsas köpa till sin mamma. Vi fikade o lekte lite på barnavdelningen o sedan åkte vi hem igen. Väl hemma drog jag fram allt jag har i min textilgarderod (det vill säga en hel del). Sedan så började jag att färgsortera mina tyger i dessa boxar, det blev sju boxar med tyger. Jättefint blev det verkligen.

Mitt i alltihopa kom dock en av mina grannar in o hade hittt en till kattunge, denna gången  hade den lilla kissen legat precis vid järnvägsspåret så grannen hade fåt hoppa över stängslet o skyndat sig in. Den var helt genomsur o hade typ olja i halva pälsen, enligt vår andra garnne har den legat där i minst ett dygn, PRECIS VID JÄRNVÄGSSPÅRET. Stackars kisse!! Nu är den iaf torr o nästan välmående o bor inne hos vår granne som pyssslar om den så väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback