Helena

Helena o jag blev kompisar 2001, när jag gick i ettan på gymnasiet o hon gick i nian på högstadiet. Vi träffades över internet på skunk, haha. Helena bor i Ödeshög, där Jonas kommer ifrån, och man kan säga att det är hon som har parat ihop mig o Jonas (iaf första gången vi var tilsammans).
Sommaren 2001 umgicks jag o Helena jämt, o då menar jag verkligen jämt. Vi gjorde allt tillsammans o allt var verkligen kul! Det är den roligaste sommaren i hela mitt  liv. Nu träffas jag o Helena inte så jättemycket men ibland så umgås vi o då finns det inget roligare än att prata gamla minnen.
Helena var den första tjej som jag fotograferade, då var det med min systemkamera jag fick i studentpresent. Här kommer några senare tagna bilder. Dessa är från i vintras, de är tagna nere i stora lund.



91765-159


91765-162

91765-161


Snart åker Helena till Tahiland o ska vara där läänge. Jag hoppas verkligen att hon får det bra där!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Nu är både du, jag och Alexandra med i din blogg.. Med samma mössa :) Jag vill inte vara petig... Men det var sommaren 2000! Inte 2001... Men det är en värdslig sak! ;)Fick du min inbjudan igår förresten??

2006-08-15 @ 12:00:50
Postat av: Anonym

Märkligt men innan jag läste din kommentar slog mig just samma tanke. Alla har den mössan, jag har en snygg mössa!! När jag tänker efter så är det ju självlart att det var sommaren 2000, jag tänkte bara på att vi var på teneriffa o att det måste varit 2001 eftersom att alla var så rädda för att flyga så snabbt inpå nyåret... men nu när du säger det så är det ju självkklart 2000 som alla var rädda. Fick inbjudan, har inte pratat med Jonas än men jag har bokat datumet iaf!!

2006-08-15 @ 16:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback