Första dagen

Nu har första jobbdagen flygit förbi o Jonas har precis stängt dörren in till sovrummet. Igår kollade jag upp när jag börjar skolan igen o insåg at det bara är två veckor kvar, jag som skulle göra massor innan jag började igen. Har två igentagningar o den där jäkla C-uppsatsen som hänger över migg....uuuusssccchhhh!! Jag är inte det minsta sugen på att börja plugga igen, samtidigt som jag är jäkligt glad över att jag inte ska börja jobba ännu. Svårt att bestämma sig!

Idag har Jonas förstås jobbat, men han började med en vanlig dagvecka o slutar då kl.2 så jag tog 12-bussen till bynn o så åkte vi iväg o badade i Stora Lund.  Vi hade även bestämt träff med Jenny o Olle med barn så Jenny o jag vi badade o pratade lite bröllop medan killarna simmade långt ut i vättern o badade från klippor. Efter badet åkte vi till Ica o handlade lite mat o sedan åkte vi hem till Marianne o Christer o grillade. Allt som allt var det nog en helt ok första jobbdag för Jonas. Imorgon pratade vi om att åka till bynn igen, men vi får se hur vädret blir. Jag är lite sugen på att fotografera lite innan sommaren är borta... måste ju bara hitta någon som har tid.


91765-138
Jon ass with a prilla

91765-139
Jag o Jonas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback