Dogsitter

Idag var Alexandra här på lunch, hon fick smaka min goda lasagne som jag gjorde igår. Med sig hade hon sina två söta små hundar Nikita och Arthur. Nikita skulle börja på hundkurs idag så fijk vara hundvakt åt världens sötaste  Arthur. Vi tog en sväng in till min morfar i linköping o fikade o åt lite kvällsmat. Jag tror Arthur tyckte resan var rätt tråkig, men han fick lite godsaker nersmusslade till sig så helt bortkastad tid var det nog inte. Vi tog en liten promenad i grönområdet o hade det allmänt trevligt. Morfar blev lite förtjust i Arthur och pratade bebisspråk med honom o kallade honom för kissen...hihi... På väg hem stannade jag på ett av mina nyfunna svampställen och hittade massor kantareller, tyvärr var de pyttesmå. Men snål som jag är kunde jag ju inte lämna dem alla där åt nästa svampplockare så jag tog med dem hem.... några finns dock kvar, väl gömda!!!

91765-95
Morfar

91765-96
Arthur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback