Bröllopet

I lördags var den stora dagen äntligen här. Anna o Tobbe blev Herr och Fru Racz. Det var ett jättefint bröllop med underbart vädert o brudparet var verkligen jättevackra. Vigseln gick till som vigslar gör, med vacker solosång, nervösa löften o hela köret. Då vi inte var bjudna på bröllopsmiddagen så fick vi en stund efter vigseln då vi kunde prata o fota brudparet. Jag, Jonas, Sofie o Westman var de som var kvar längst o pratade, det kändes jättefint att få en stund med dem efteråt. När det var dags att dra sig från kyrkan så åkte vi och åt vi med. Vi käkade brlöllopsmiddag på Frasses, ett hamburgermål av finaste kvalité....

91765-129
Alldeles, alldelles Nygifta

91765-792
Annas vackra bukett (och naglar)

Framåt kvällen samlade vi fyra ihop oss igen för att åka på öppet hus på bröllopsfesten, vio kom perfekt till kaffet o tårtan. Tårtan var egentligen en himla massa oplika tårtor o jösses va goda de var! Resten av kvällen gick till så som de flesta bröllop gör, massa bra musik o massa hemsk dans..haha. Anna o Tobbes släkt var riktigt duktiga på o dansa o golvet var välfyllt hela kvällen. Själv satt jag o pratade med en gammal klasskamrat från högstadiet som jag inte pratat med sen dess. Det är riktigt roligt att träffa gamla bekanta o se vad de har för sig nu för tiden. Tyvärr inser jag varje gång att Jonas o jag kanske lever lite väl pensionärsaktigt... men men...


91765-795
Jonas o jag


91765-794
En rolig Westman


91765-793
Sofie i sina jättevackra kläder


91765-797
Bröllopsvalsen/tryckaren


91765-796
Sofie o Carro dansar fågeldansen


Vill även säga Hej Jakob, vi tar den där dansen nästa gång. Om du nu var tillräckligt nykter för att komma ihåg adressen.. o tillräckligt intresserad för att lägga den på minnet..haha

Kommentarer
Postat av: Helena

Tänkte bara skriva en kommentar så att du vet att jag läser =) Du vet ju att jag gillar att läsa, och ännu mera att titta på bilder. I like... Förresten! Han som syns bakom dig och Jonas, med röd slips. Han är från bynn. Just so u know ;)

2006-08-07 @ 20:17:33
Postat av: Josse

Va trevligt att iaf någon läser...antog nästan att han var från bynn, han o hans tjej var på marken på kvällen o jag vet att hon inte är från bynn så då antog jag att han var det... fler inlägg kommer snart

2006-08-07 @ 22:39:40
Postat av: Jakob

Hej Jossan!
Jag var inte riktigt nykter måste jag erkänna, men jag minns att du är skyldig mig minst en dans!

2006-11-18 @ 17:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback