Bortsprungen

BORTSPRUNGEN

91765-150


Vår älskade lilla Sally har varit borta i tre dygn snart. Hon försvann i fredags kväll o sen dess har vi inte sett henne. Vi har varit överallt o kollat så hon inte har bivit instängd o vi har gått långt o ropat efter henne. Sally brukar aldrig vara långt härifrån, oftast ligger hon under grannens pionbuske o sover. Hon kommer så fort man ropar på henne o brukar absolut inte vara borta länge. Är det någon som vet vart Sally kan vara eller som sett henne så måste ni höra av er till oss. Vi är jätteoroliga!!
(fler bilder finns att se längre ner på bloggen)

Kommentarer
Postat av: Anna G

hello grannen, känns lite konstigt att sitta o skriva till dig samtidigt som jag kan kika in i ditt kök =)Men snart bor du ju långt bort tyvärr... vem ska jag då stå och snacka bort en timme el två med och vem ska få vara scrapsmakråd för att inte tala om impulsåka till Ullared med???
Du får lägga upp bilderna på din fina blomuppsättning sen så läckert det var!
kramelikram Anna

Postat av: Helena

Jobbigt med katten då! Hoppas ni hittar henne!

2006-08-14 @ 22:38:17
Postat av: Anonym

Jaadu Anna, jag hoppas att vi kanske kan göra allt det där ändå. Ni är ju sååååå hjärtligt välkomna var vi än bor,och Ullared kommer ju finnas kvar...haha!! Sjävklart blev blombilderna suddiga... jag behöver också en ny kamera. Haha! Men här pratar vi inga 9 lapp!

2006-08-15 @ 09:39:20
Postat av: Anonym

Väldigt jobbigt med katten, igår satte vi up lappar om henne så nu är det bara att vänta o hoppas!

2006-08-15 @ 09:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback