Barnvakt

Idag har jag varit barnvakt åt mina grannbarn Julia o Linn. De är 9 och 6 år och är världens mysigaste barn. Mamma Anna var iväg på anställningsintervju i Linköping så flickorna o jag har gjort en massa skoj.  Vi åt mat, exklusiva makaroner o korv. Sedan var vi ute med Alexandras två små hundar Nikita o Arthur, det var jättekul. Till sist så kollade vi på film o lekte hårfrisör. Man hinner med mycket när man är ung. Barnkär som jag är så vill jag ju altid vara till lags också så godsakerna har bara strömmat in, glass med kolasås efter maten, en varsin liten algrens bilarpåse från Alexandra, en varsin klubba o så en biskvi från Skafferiet. När mamma Anna kom hem hade hon med sig specialmunkar att fika på så barnen lär väl vara höga på socker i flera veckor framöver.


91765-17191765-170

91765-172
Bilderna är tagna precis i början av sommaren, vi tog en promenad o plockade lite fina sommarblommor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback