Alexandra

Igårkväll var jag i Linköping o träffade Alexandra. Vi gick en sväng på IKEA o kollade runt lite allmänt. Jag är så sugen på att köpa grejjer till huset, men det kan vi ju inte göra fören vi har fått tillträde till det...tyvärr. Efter IKEA åkte vi och åt mat på Sol coh Ris inne i stan. Vi tog både förrätt o varmrätt o jösses vad mätta vi blev, maten var jättegod. Tyvärr glömde jag min kamera hemma så några bilder blev det inte.

Alexandra är en av mina äldsta kompisar, vi har varit vänner sedan hon flyttade till mantorp någon gång under lågstadiet (det var i ettan tydligen(Alle läser också bloggen)). Sedan dessa har vi varit mer eller mindre bästisar. Från gymnasiet o framåt har vi inte umgåtts så jättemycket, men vi hörs av regelbundet o Alexandra är en sådan kompis som jag kan prata med allt om. Alle o jag har en hobby tillsammans. Denna hobby är fotografering, Alle står framför kameran o jag bakom och så leker vi modefotografer. Här får ni se några exempel, dessa bilder togs i vintras då det var som kallast o allt var täckt av rimfrost.


91765-124
Väldigt vacker bild


91765-127
Kolla rimfrosten


91765-128

Efter detta fotoshoot blev Alle jätteförkyld, harvingen aning om varför.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback