15 augusti

Idag var jag o lunchade med Alle på Thai Ho(r)a i Mjölby. Jag åt tre små rätter o Alle tog någon wokad biff. Det var helt ok, men inte toppklass. Det var friterat fläskkött istället för kyckling o den sötsura såsen smakade som utspädd ketchup. Kycklinggrilspettet var supergott, men jag gillar inte riktigt jordnötssåsen. Måste nog säga att jag tycker att mandarin är bättre.

91765-163
Alexandra "jag pratar alltid i telefon" Thell


När jag kom hem så bestämde jag mig för att baka lite, alla andra bakar så då blev jag med sugen. jag bestämde mig för att vara "nyttig" o göra chokladbrownies ur viktväktarnas kokbok. BIG MISTAKE, dom smakar jätteilla. Enda anledningen till att de får vara med i viktväktarkokboken är väl att de smakar så illa så ingen äter mer än en!! Men snygga blev de iaf!!


91765-165

 
91765-167

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback